>

alla hjärtans dag

visst låter det bra, nästan för bra... ähh, vadå måste man uppmärksamma sin pojkvän, vänner eller familj just denna dag eller? samma som julafton... man kan ju faktiskt ge presenter när som helst på året.
jag är inte bitter, men tycker inte denna dag betyder nåt särskilt för mig, bara något man härmar usa med för att kunna ge vinst till affärerna.



dagens... är ju så van att gå till anne på måndagar men inte idag. idag ska jag nog till jobbet och "diffa" mitt schema. kanske ringa cheferna om de nya jobben?
och om jag hinner så ska jag baka. är så sugen på det... men jag hoppar fotbollsträningen ikväll, blir så sent, bättre på onsdagar =)
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: