>

akut... ögonbryn!!!

ska snart gå och lägga mig. men blogga lite först. var ju på gruppträning idag, knä-gruppen. det gick asbra, väldigt intensivt och visst fattas det tills jag kan vara med i alla övningar. men det kommer... tiden går ju fort, tänk 7 veckor sen jag låg i operationssalen.

efteråt var det meningen att jag skulle fixa mina ögonbryn men jag blev besviken. jag som var såååååå inställd på det och har väntat i flera veckor så ställer hon in för att hon är trött. visst, det är min kompis men ändå. vet DU nån i jönköping som fixar ögonbrynen med tråd, SNÄLLA SNÄLLA kontakta mig. jag är i akut behov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sen efteråt spelarmöte... härligt upplägg för det nya spelsystemet. jag tror på det, fan att jag måste vänta. mittbacksrollen kanske jag kan lägga åt sidan, den defensiva rollen i mitten lätt spännande. är ju rädd för mitt knät, vill inte utsätta mig i "offer-situationer", vilket händer rätt ofta som mittback för annars blir det ju mål, eller hur?


Postad i: < vardag > Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Diddi

Hej Jackyy :) Min brors fru göe ögonbryn med tråd hon e riktigt bra på att göra de. jag gör mina hos henne :)

2011-02-10 @ 22:44:46
Postat av: jacky

hej diddi! har hon en salong?? vart isf?? ohhh va glad jag blev när jag läste det =) tack så mkt!

2011-02-11 @ 08:23:34
URL: http://jackyyy.blogg.se/
Postat av: Diddi

Nej ingen salong men hon e duktig på att göra :) hon kan gör de hemma

2011-02-11 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: