>

ohh dessa dagar... sammanfattning igen haha

vilka dagar jag haft... men fan, har fortfarande inte fått in rutinen att SKRIVA VARJE DAG!!!
vet inte när jag skrev sist men skitsamma... ni läser väl ändå =)

i fredags blev det mys pys med min underbara vän sassa... systemet, matlagning & inlinesåkning där sandra hängde på... har glömt bort har sjukt roligt det är att åka inlines... måste göra det oftare!!

sen i lördags så jobbade jag så klart... och på kvällen blev det däremot fest, en överaskningsfest för kj. 20.00skulle vi ha vart där men what a fuck, förfesten var rolig & skjutsen var sen. förfestade hos jung, jävligt nice med massa jäger. pj & sven körde in mej & sassa sen, fuck, inser nu egentligen hur dragna vi var hahaha. bistro strand & fest. inget regn som tur var så det var skönt att chilla ute och festa med alla möjliga =)












sen massa chill resten av dagarna fram tills nu... men all detta chill har gjort mej mer förvirrad än nånsin. massa frågetecken inom mig, både i hjärtat & hjärnan. inget negativt så men va faaaan... jag orkar inte tänka mer på allt. vilken jävla sits jag är i alltså... men men... måste hitta fokusen igen och gå framåt. jag visste att något skulle hända på vägen men jag ska inte vända bara gå framåt...................

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: