>

underbara sooool

sommaren är här och självklart utnyttjar jag den till MAX!

så igår efter sjukgymnastiken så låg jag & maria och stekte i solen. sen fick vi för oss att grilla och hoppet var nästan borta när vi inte satte igång elden i kolen. men till slut så fixade vi det och fan va stolta vi var! och glaze är det nya 2011, eller hur maria ;)
kvällen bestod av långpromenix med sassa i den svala värmen hehe. så skönt!






dagens då... stekdate med maria idag igen... för igår fick vi faktiskt färg.
sen ikväll ska jag ha date med mina tjejer emma, sassa & sandra. lite planering av emmas nya lägenhet samt usa ;)

mys pys idag med mina vänner ♥
så pojkvänner & barntjat... släng er i väggen :P

Postad i: < vänner > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: