>

sjukling

nu sitter jag här och är sjuk på mina lediga dagar.... sjuk???? jag som aldrig blir sjuk. kanske blev det efter festligheterna över påskhelgen samt att jag jobbade som fan över påskhelgen. så jag avvaktade sen i söndags tills igår pga röda dagar. så säger ursäkta, den jävla sköterskan på vårdcentralen att jag ska avvakta tills idag. men hallå apa, jag sa ju nyss att jag hade avvaktat sen i söndags. alltså jag är så trött på det här med att avvakta allt, inte bara mig personligen utan även på jobbet.

fick remiss till ryhov och de sa att jag hade en början på en halsböld. massa penicillin & antibiotika fick jag på köpet. och en nykter valborg på det... kan det bli bättre hahaha... fan!

nu idag ska jag hinna ifatt alla bb-avsnitt som jag missat över påsk. sen käka, tvätta & skicka cv till ett annat extra-jobb som min underbara vän emma rekomenderat mig. wish me luck =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: