>

paus

men inte med mening, utan jag har haft så mkt att göra. jag har inte glömt att blogga men nu så ska jag försöka att uppdatera bloggen, oftare!!

som sagt... det var ett tag sen jag skrev här. men under denna tid har jag hunnit med mycket jobb, fester, utgångar, afterwork, träningsläger, sjukgymnastik, inbjudningskorten, usa-planering, jogging med mera... 

så dagens??
börjar jobba kl 15, är sjukt trött nu. vet inte varför, men hade tänkt att jogga en runda men tror inte jag hinner. min lägenhet ser för jävlig ut nu och inte bra för mej eftersom jag är så pedant hahaha. nähä... får ta tag i det nu men först delar jag med mej bilder från afterworken & utgången i fredags... fan va vi hann med, allt från karlssons, john bauer, velvet & harrys/sliver.







Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: