>

nu börjar påsken...

påsk påsk påsk & för mig innebär det jobb jobb & jobb. det sköna idag var att jag fick lönen från mitt extra jobb. så skönt och läget var perfekt, innan påsk!

nu är jag iaf taggad till en runda. det är så farligt att jobba på hemtjänsten under dessa dagar, varenda vårdtagare bjuder på godis och inne i vår matsal, ja godis & choklad. jag kan ju inte köra med att jag bantar för jag får såna sneblickar annars hahaha. jag älskar godis men det är inte långt kvar till sommaren...



här var jag rund, klänningen döljer det hehe...

börjar jobba vid 15 så hinner inte med så mkt mer, funderar på att åka en snabbis in till systemet bara för att det är gott med cider. ikväll efter jobbet så skulle jag & några kompisar fira in påsken så bäst att fylla förrådet lite ;)

Postad i: < vardag > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Rasmuskaja

Site was very helpful. thank you

2011-06-13 @ 15:41:01
URL: http://rasmuskaja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: