>

kära vååår

även fast det är mycket att tänka på så har jag mycket att se fram emot... som till exempel USA resan. kan fortfarande inte smälta att vi åker snart. har en hel del att fixa innan dess bland annat visumet, växlingen, resväskor m.m...

sen min & sannas B-Day Party, alla korten är skickade till som vi bjudit. kommer bli så jävla kul. bistro strand, våra egna dj, alla våra vänner & våra familjer tillsammans, sommar AAAHHHH!!!

och den 19 maj då... då ska vi plötsligt iväg på en kryssning med jobbet. man kan knappt tro att det är sant, jag menar, det händer ju aldrig nåt sånt på jobbet. hur spännande är en träff på frilufsgården och käka tårta då som alla andra år typ?
asså kryssningen kommer ju vara sjukt kul. jag är nog den yngsta som följer med för de yngre är hemma med sina ungar eller är gravida. men skitsamma, ska bli gött att öppna cidern på vägen upp till sthlm, käka god mat och prata om allt annat utom jobb med mina underbara kollegor. och sen får vi se vem som är dancingqueen på dansgolvet ;)








hittade massa bilder från tidigare kryssningar... alla magaluf kryssningarna & den roligaste av alla... självklart RIX FM kryssningen när min vän Sandra http://sandragee.blogspot.com precis blivit medlem av gruppen Baby Alice, men tyvärr har jag inga bilder i min data av den kryssningen.

dagens då... jobbar hela helgen så jag får göra allt nu. tvätten är igång, frukosten färdig, halv 2 möte med syon på fenix, 16 ryhov med knägruppen & efter det powerwalk med pauline... full rulle alltså!!!
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: