>

högskoleångest

ohhhhh va tiden går snabbt!! helt sjukt!!

men jag har lite beslutsångest... vet inte alls hur jag ska göra alltså, med att söka högskolan? ge upp allt och bara sätta sig på skolbänken? i 4 hela år! känns jobbigt att bara ge upp allt man kämpat för och betalat för egna pengar ur fickan. allt från bil, möbler allt!! jag har ett fint hem och det tycker nog alla som kommer och hälsar på, men detta har jag gjort med hjärtat. bilen är alldeles min egna för den är fullbetald.

och det som spökat mest av allt... USA resan! vi har endast haft 5 månader på oss att spara varav 2 av dessa levde jag på försäkrningskassapengar. det är jävligt kämpigt eftersom det händer så mkt saker nu till våren. jag vill inte börja högskolan med skulder och sälja bilen, möbler med mera för detta. samt mitt knä, en idrottslinje är ju inte det bästa för knät om inte rehabiliteringen är klar. om programmet hade startat till våren hade jag vart mer än redo, både pengamässigt och med mina känslor. vad tycker ni?


 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: