>

grå & trist onsdag

typiskt att man är ledig då... vill ju ha vårsolen & massor av värme!!!

igår så jobbade jag på Boken, en dagverksamhet för dementa. alltid lika trevligt och fartfylld och eftersom dom lagar maten själva där, personalen alltså... så fick jag för första gången i mitt liv äta raggmunk. det var så sjukt gott... det kommer jag lätt göra hemma framöver, även fast det är lite onyttigt hehe (typ 10000 kg smör).

dagens då?

ska lämna tillbaka resterna av hm beställningen. ta upp saker upp till vinden som skräpar här. boka tvätttid. powerwalka med elise vid 1-2 tiden. planera högskolestudierna, man kan ju alltid söka eller hur?
och ikväll ska jag kolla på våran fotbollsmatch mot värnamo. sen BB så klart. bra dag =)



ohhh vill ha sol & värme till powerwalken idag

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: