>

dax att sova...

men först måste jag uttrycka min glädje. är så sjukt nöjd över min klänning som jag beställde från www.nelly.se.
jag har inte vart så här nöjd över ett klädesplagg på 10000 år. är så glad, nästan för glad och kääääääär. ska nämligen ha klänningen på min & sannas b-day party. tillsammans med högklackade skor, nersläppt lockigt hår & en fet ring sååååå... är outfiten färdig!

här är lite bilder från förra året som firades med vänner hemma hos mej & öltältet senare...











en annan sak jag måste dela med mig är att nu om exakt sex veckor är vi på G till USA. visumet fixade vi tillsammans idag vilket känns sjukt skönt. snart ska vi växla våra svenska coronas till US dollars.

nähä... är bara så glad idag. nu ska jag sova gott och imorgon tagga för morgonpromenad. är lite efter i planeringen pga halsjäveln. natti natti =)

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: