>

äntligen fredag

men ändå inte... för hela helgen består av jobb. min kära jobbhelg. kväll, imån 7-15 & delad tur på söndag. men våra helger går alltid snabbt, men denna är värre bara för att jag vet att jag ska jobba extra hela nästa helg. som sagt, goa pengar det är ju bara storhelg.

nu så ska jag nog ut en snabbrunda så jag får lite mer energi. skolan börjar ju kvart över 12 sen jobb till 22. på tal om skola, jag sökte högskolan igår. fan va stolt jag är, sist jag sökte var direkt efter gymnasiet men jag sa nej vid första gallringen pga jobb. det jag oroade mej för några dagar sen som jag skrev om, äsh, allt löser sig!det verkar som att mina snitt räcker väl om man jämför med förra året, så hoppas inte många söker till dessa utbildningar :P



image29
jag, idrottslärare??

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: