>

välkommen rasism

sverigedemokraterna är med i riksdagen, hur kan vi tillåta detta? alla får tycka vad man vill men att ha ett rasistiskt parti i sveriges riksdag är pinsamt. inget parti vann i mina ögon igår. alla var förlorare!

synd att det inte finns en fuck you knapp i facebook, då hade jag gått in i SD fanpage och tryckt på den knappen tills min dator hade sprängts!

synd att S förlorade igår, även fast partiet hade högst procent. japp, ännu ett bakslag. blått ska styra oss i 4 år till. tack gode gud för att jag har jobb! jag får helt enkelt se till att jag aldrig blir svårt sjuk eller råkar ut för en olycka. då är jag inte värd ett skit i sverige. 

här e bilder från nationaldagsfirandet i lördags... chiles alltså =)





Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: