>

tylösand

mmm nu är jag lite halvseg. jobbat ikväll men det gick smidigt. så är det när det är full rulle! efter jobbet så kom jag på... iiiiii de e ju kungarna på tv. ja vad ska man säga? inte världens smartaste personer men programmet är underhållande! sådan här underhållnig är bättre än fantasiserierna typ one tree hill med mera... synd att den klockrenaste personen lämnade tylösand. han livade upp alla ganska galet och munter****** erika kan ju bara draaaaaaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!!!!!!!




kommer ihåg i sommras när jag & tjejerna fick för oss att campa i just tylösand. vilken upplevelse! vi och våra cider försöker få upp tältet. sen var det mysparty utanför tältet med våra norska grannar. vem blev fullast denna kväll? jo emma... eller var det maria? hmm suddigt minne.

jaja... dagen efter soooooooooooooooool på tylösand. beachen hela dagen, dock missade vi after-beachen på leffes. sen var vi redo för grill & party igen. emma fyllde år. men fan va snygga vi alla var den kvällen. tyvärr var vår lilla sannish lite för ung för leffes så söta sassa hängde med henne och gjorde halmstad osäkert.

jag, emma & maria begav oss till leffes på tylösand! jävla vilken fest! och då stötte vi på just dom här kungarna på tylösand... våran älskade maria var helt crazy i en där så där var hon. med kungarna och kamerorna. jag försökte ta hand om emma som hade druckit lite för mycket...

sen stötte vi på 2 killar som var trevliga. då blev det bra med emma igen och vi dansade dansade och jag drack lite till. sen utanför sa någon kille men tjena? till mej. hmmm, det ansiktet var bekant. jaja skitsamma inget mer med det, det är en i kunga gänget. alla vi tre jag, maria & emma gick sakta, vinglandes mot tältet men... sen tog vi en tur till stranden jaja... minnet är suddigt igen... han i kunga gänget förresten, james var ju en gammal worker i magaluf på den tiden man hängde där kom jag på sen.








Postad i: < resor > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: