>

högskolan?

alltså jag fattar ingenting... vad fan är det för nytt system man har börjat med för att få börja i högskolan? meritpoäng haaah? måste allt va så komplicerat!!!%%%'''''####?????
nu har jag precis räknat ut snittpoängen från mina gymnasiebetyg men vad gör det om inte snitten för idrottslärarutbildningen står nånstans? sen behöver jag räkna meritpoäng för att få högre chans?

kan någon förklara? pleaseeeee???

dagen idag har varit seg... väldigt segt. hela förmiddan låg jag under filten med kaffemuggen och kollade på avsnitt efter avsnitt på säsong 3 av true blood. finns det nån bättre vampyrserie eller vad? jag är besatt HAHA.

sen var det jobb som gällde ikväll med... 15-22. måste gå och lägga mig snart, ska ju upp tidigt. är asnervös, första skoldagen imorgon sen gymnasiet typ. tur att man har sovmorgon hehe... 12.30 börjar jag. men ska först ha möte med en annan lärare inom ett annat ämne. distansplugg på det eller sitta i klassrum är ju frågan.




saknar fotbollen när man tänker på idrott...

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: