>

gissa vad

när man tänker efter... ohhhh va tiden går snabbt! snart är månaden slut. och vad händer? inget!! eller jooo... jag har halvt tagit tag i mitt liv. jag ska börja plugga igen! 

jag fick okej betyg i gymnasiet så jag tänkte läsa upp lite ämnen så jag har större chans att komma in. alltså 2 alternativ (nytt knepigt system). men sen oxå för att jag vill göra något annat. är faktiskt ganska trött på jobbet... det är så mycket nytt nu. blablabla. även fast man hänger med i det nya så orkar man bara inte.

nu kanske ni undrar vad jag vill bli? äshhh det vet ni redan ni som känner mej :P
nu ska jag ta tag i saker... måste hinna med en del innan jobbet kl 15...





förresten... denna serie är sjukt bra, bara så ni vet!!!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: