>

förröstning

idag så ska jag iväg och rösta... anser att det är väldigt viktigt att rösta för att kunna påverka. att rösta blankt eller inget alls är bara fegt. man har alltid fyra år på sig att kunna tycka till eller göra som jag, plugga lite. i år har jag vart osäker på vilket parti jag ska rösta på. alltså egentligen, så har alla partier något gott i sig och något negativt (förutom SD, dom kan dra).

i år kör jag på förröstning pga att på söndag så... är jag säkert bakis och sen börjar jag jobba kl 15. på tal om bakis haha... ju äldre jag har blivit desto mer bakfyllor har jag fått. förr visste jag inte vad bakfylla var. jag var alltid piggelin och hade en miljon bollar i luften. men nu... ??!!

logotyper, partilogga vänsterpartiet



????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Postad i: < allmänt > Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Emma Gundstedt

Tja.. du ska rösta rödgrönt..

Och jag ska tala om varför ;)



puss gums

2010-09-18 @ 11:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: