>

en hel sommar har gått... med många äventyr! mest med mina underbara vänner & familj. ni har gett mig en rolig och givande sommaren ever... mitt andra äventyr, har mest bestått av oro. oro för att bli ensam. oro för att ännu en gång bli sårad. jag trodde inte jag skulle fixa det och det gjorde jag. jag orkar inte mer. nu får det fan räcka!

jag kan inte dingla runt som en trasdocka fram och tillbaka hela tiden. gräset är inte grönare på andra sidan. jag älskar dig men jag förtjänar inte detta, jag förtjänar något mycket bättre. något du aldrig kommer att ge mig.

när jag tittar tillbaka på detta så kommer jag känna mig starkare än någonsin.
men nu ska jag ut på en promenad i regnet, känner att jag behöver det. rensa tankarna...
Postad i: < kärlek > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: