>

soft dag

vilken lugn dag. wooow!

har sprungit en runda idag. alltid lika gött när man kommer hem, vädret var inte okej idag men va fan. bättre det än hur det kommer se ut om 3 månader då jag inte kan springa alls =(

sen har D hjälpt mig att sätta upp min nya taklampa. för mig var det alldeles för komplicerat, men han gjorde det som om han gjort det 100 ggr förut. jaja.. nu är det ljust här inne i vardagsrummet iaf =)

kvällen bestod av ett möte med fotbollslaget i huskvarna. ny tränare osv... låter som om nästa år kommer bli kanon. får se med kontraktet, har inte bestämt mig än... ??!!

nu är det desperate på tv med te & marabou frukt/mandel =)
Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: