>

nytt nytt nytt

iii pengarna bara rinner iväg... men jag köpte exakta saker jag skrev på min lista så lugnt, inget spontant. (okej, en brämhults apelsin/mango-juice, men de va susys fel). jag köpte 2 st svarta fotoramar som jag ska sätta upp i vardagsrummet. 65 spänn st. sen 2 st vita tavelramar, 35 spänn st. billigt va?? men jag ska inte ha tavlor på utan kokböcker & cocktail böcker, ska självklart vara i köket.


men lyckligast men ändå ondast av allt, så beställde jag en helt ny soffa från bergmans möbler. jag spontanköpte min ektorpsoffa när jag & D separerade oss. men nu så kommer jag ha en soffa jag verkligen vill ha, perfekt inför sjukskrivningen. en svart, tyg, divansoffa med massor av kuddar och mjuk & gooooo. jävligt bra pris. LOVE IT!!!


så nu kära läsare... nu vill jag sälja min ektorpsoffa från ikea. inköpt i slutet av 2009. inga fläckar, har verkligen tagit hand om den =) sen så går det att tvätta... jättelätt!!! 2000 spänn. först till kvarn, kontakta mig i kommentarfältet.

EKTORP 3-sits soffa vit Bredd: 218 cm Djup: 88 cm Höjd: 88 cm Sitsdjup: 50 cm Sitshöjd: 45 cm

Postad i: < hemma hos mig > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: