>

mtv & pizzahäng

jag vaknade ganska tidigt idag... har hunnit med rätt så mycket men nu börjar baksmällan sakta komma =(

kvällen igår va kul som fan! förfesten var suuuuuuuuuper, hemma hos elise. katten ;) sen hade eve & sandra hand om en halloween party i skillingaryd. jag skiter i ifall det var lite folk, vi hade kul tillsammans ändå. dom som klagade eller stack, äsh orka va ni?? vi hade iaf kul med mycket dricka, dans & dramatik hahaha. sen festade vi vidare hos alex...

nähä... nu ska jag göra iordning mig. käka en fet pizza med min onda docka sassa & alven sanna. sen är det jobb 17-22. fan!

förresten... visst är eva longoria grym här! kolla in!

Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: