>

mörkt?

ohhh va mörkt de är ute. men samtidigt ljust, för jooo det har ju snöat. men denna gången är snön inte bortsmält. nu är det vinter på riktigt. fan vilken tur att jag köpte min vinterjacka, den är såååååååå gooooooo.

igår hann jag inte skriva nånting. full rulle på jobbet till 16. sen åkte jag & D till jkpg, han skulle fortsätta med sin tatuering. vilka flashbacks man fick när man såg och hörde ljudet. zzzzzzzzz. jag vill gadda mig igen, men ändå inte pga rädslan för smärtan. mycket bättre med piercing, det går fort och sen är det över.

sen handlade vi alldeles för mkt godis och mat från max. mätt och rund var man hahaha. men idag då??
jag vill träna, men ärligt. jag orkar inte. jag vill bara ta de lugnt här hemma. sen öppna flaskan för ikväll blir det premiär med vinterns första glögg. kunde inte låta bli att köpa en flaska på ica. MYS!



okej, så här tufft ska det inte bli att öppna glöggflaskan ;)

 

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: