>

ledig

ännu en dag ledig... jag e inte van att va ledig så här länge. tog ju semester i helgen och nu är jag automatiskt ledig. så skönt att bara ta de lugnt, det kan jag behöva! har vart såååå överstressad de senaste veckorna.

igår städade jag heeeela min lägenhet från topp till tå. sen blev jag så sugen på att dra in till a6. och det blev så, åkte in med mina fina föräldrar. fick med mej en taklampa hem från ikea (den jag har nu i vardagsrummet är fan ingen lampa, ska ha den i första delen av hallen istället).


denna duschdraperi köpte jag på lagerhaus i göteborg



sen var jag ute efter en vinterjacka. alltså är jag snål eller inte? är det värt att köpa en jacka för ca 3500? det är ju jävligt mycket pengar egentligen. tänk va mycket jag hade kunnat köpa för 3500 istället. men jag blev kär i en fjällrävenjacka. varm, go och dessutom snygg. ska fundera lite till bara...
Postad i: < hemma hos mig > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: