>

helgens planer

ohhh kan man va duktigare eller?? kom precis hem från en härlig joggingrunda runt sjön (ca 10 km). vädret e ju knepig, ska det regna eller inte?? men jag hade tur... det var soligt & inte alls blåsigt ute.

kom på att det är torsdag nyss... iiiiiiiiiii fan de e ju helg snart. fattar inte det??!! va tiden går snabbt!!! men helgen är fullspäckat ändå... så här ser det ut:


- fredag ledig!! men måste till stan och köpa en vinterjacka. hämta tapeterna som jag beställt.

- lördag jobb 7-15. förfest hos elise & sen eves halloweenparty. kanske utgång på det ;)

- söndag bakis? nä hinner inte. jobb 17-22.  




jag & sassa förra året på olearys



jag på ful-festen =)



jag på 80-talsfesten i somras



jag & tjejerna på mallis för 100 år sen

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: