>

grannar

jag börjar jobba 16.15, en kortis idag på tallis.

vaknade av ungjävlar till grannar igen. seriöst, jag vet jag vet. jag vet ofta hur barn fungerar, har många vänner med barn. men seriöst, jag står inte ut med dessa grannbarn. det är inte normalt att böla & skrika onormalt mycket i en trappuppgång. dra in ungen och trösta den istället för att skrika och skälla på den. detta kan hända när som helst på dygnet, 8, 10, 15 eller 23 som för ett tag sen, jag pallade inte mer. där gick min gräns!
ringde och sa till hyresvärden att jag hotar med polis nästa gång. jag jobbar ju fan på morgonen (det gör tydligen inte dessa soc-grannar alls) man måste ju ta i för att det ska hända nåt, och vad hände? jo det blev tyst på kvällarna...

nu ska jag städa min lägenhet. finns sååååååååååå mycket jag vill ha till lägenheten. bland annat en ny vardagsrummsmatta, nya gardiner, en ny golvlampa, en ny soffa... ohhhh!!
nu är det bäst för mig att fortsätta va inne... my face my face. fan som det ser ut. folk skulle tro att jag var spetälsk eller nåt? vill se ut så här igen.......

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: