>

funderingar

fick ett jävla ryck innan... diskade jättehögen innan. lagade mat till mig ikväll & till min matlåda imån, så jävla gott. kyckling, broccoli,rödlök,paprika & cocktailtomater i en stekpanna med massor av kryddor.
sen har jag hunnit med ett långt bad med spotify i bakgrunden (nej inga jävla ballader, tål det inte).

förresten, fick en sån ångestklump i magen idag på jobbet igen. ni fattar inte hur ont det gör, känns som kramp och håller på i 20-30 min. kunde inte stå och sitta ner lindrade en liten stund.
vad är det för fel på mig?? kan det bero på mitt krångliga liv?? stress eller??

okej, så krångligt är det inte med jag känner att jag vill två saker mest i hela världen just nu och för alltid. varav ett påstående som jag fick höra igår, gjorde mig sååå deppad. men jag måste sluta jämföra mig med andra, jag är faktiskt lycklig. har en underbar familj som jag älskar mest, ett fast jobb, mina underbara vänner som ställer upp jämt, en fin lägenhet som även kommer bli finare ;) 
men ändå vill jag inom mig, långt inne i mig ha dessa två saker och jag tror att det är därför jag får mina ångestklumpar.
är det för mycket begärt? förtjänar jag inte det?

har jag dessa ting så skulle mina 2 pusselbitar fallit på plats och jag skulle va den lyckligaste tjejen i världen. men men... ödet bestämmer...
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: