>

första advent

och dagen tillbringades i city. först käkade jag & syrran en asgod lunchbuffé, tror de hette wok&company? haha hittar kanske på men... men vi bestämde NEJ inga kläder, skor, smycken... endast inredning. och så blev de... nu finns det 1000 nya inredningsbutiker i city. fan va glad man blir! jag älskar inredning!

jag fick med mig en mössa & halsduk från åhlens (enda undantaget hehe) och ljusstakar så klart. samt nya tyger till gardiner i vardagsrummet, assnyggt är hur nöjd som helst. och ett roligt spel på lagerhaus vi ska spela på lördag på festen, "knäppgöken".

nu pyntas det hemma hos sany, ska sova över här. snöstorm ute hehe. god natt alla ni!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: