>

aj aj aj

mmm så känns det verkligen. utslagen dödar mig. jag känner mig nere och äcklad. sårig & finnig. fy fan för denna infektion. fick antibiotika för 10 dagar nu, måste gå bort alltså. snart vågar jag inte visa mig offentlig, men tyvärr... måste till jobbet ändå. orka sjukskriva sig för detta?


det är inte billigt att va sjuk. 150 spänn för läkare (mitt frikort är slut). sen 255 spänn för antibiotikan. jaja får bli detta istället för cider till helgen hehe.

annars då?? gick världens långpromenad med sassa idag. och som sagt, tisdag idag. vadå då? jooo desperate så klart! nu så ska jag fösöka sova utan att det gör ont... snälla gå över... fort!!!

Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: