>

trötter

mina ögon går nästan i kors... är så sjukt trött. haft fullt upp heeela dagen.

dagen började med sjukgymnastik i ryhov med anne. gick igenom nya övningar för knät och det känns mycket tuffare nu. samtidigt mycket roligare med (tro det eller ej). men samtidigt känner man:

"hmmm, kommer jag vara samma jackie på fotbollsplanen efter skadan?? vågar jag ta den risken??"

fan va svårt sånt är. varför varför varför??? har i alla fall bestämt mig att inte gå ut för tidigt. vill kunna spela fotboll i 15-20 år till så bättre att vara försiktig. i alla fall...

efter sjukgymnastiken så drog jag iväg till a6 efter ett evigt letande av nya köksgardiner. fann det till slut inne på åhlens. passade även på att småshoppa lite på ikea. hittade ett snyggt soffbord men fann dessvärre ingen passande tv-bänk. har inte lust att lägga ut tusentals kronor på möbler till min lägenhet pga att jag & min älskling ändå ska flytta ihop senare, någon dag. vill bara få lägenheten gjort innan 5 juni. så man kan va nöjd och glad och lägga dom projekten åt sidan och sedan satsa på thailand.

nähä... nu är det dax för lite sömn. förresten, jag har självklart smakat på marabou polkachoklad ikväll. fan va nice!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: