>

söndag kväll

ojj va sent det är... tänkte hinna med ett blogginlägg innan jag somnar...

idag har jag faktiskt helt ärligt vart sjukt seg. tror de beror på gårdagen eftersom det var hålligång hela dagen. hade ingen röst kvar igår kväll men idag är den tillbaka. fick ett ryck och började städa D lägenhet. bättre det än att ligga och zappa och sova emellan. nähäää du!

sen vid 17 så var det fotbollsmatch som gällde. våran med (orkade inte va borta en heldag eftersom machen var mot torpa ais nånstans vid tranås) men idag kollade jag på waggeryd som mötte värnamo. vädret var perfekt med sol. inte stekande hett som igår men varmt var det. i alla fall... det var en bra match, en av de bättre jag sett i år från vaggeryds sida. sjukt spännande när det stod 1-3 där vaggeryd pressade på men det räckte inte. enkla misstag kan tyvärr leda till förlust.  

wolfman var kvällens film och så lagade jag & D till goda räksmörgåsar. men filmen... njaeee... inget vidare! god natt! måndag imorgon...
Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: