>

kick-off

såå. är hemma igen. cyklade för tidigt till jobbet. vi ska iväg på en kick-off och smarta jag trodde att det var vid 9. noppp, 10 var det!

mina planer idag... jo kick-off med jobbet till 16. sen in till stan och rehabträna på fotbollsträningen. är knät bättre så är jag nog med i nån övning.

på tal om fotboll... var ju på match i söndags. vi förlorade med 6-2. mot habo!
fan suck!! hela deras lag bestod ju av två spelare som utmärkte sig mest och låg bakom de flesta målen. jag vet att vi kan mycket bättre. tyckte vi va klena i närkamperna, lät dom spela fotboll. i närkamper ska man trycka på och aldrig förlora kampen. vara envis!!! förlorar man får man inte ge sig, ta tillbaka bollen.
jag ville ville ville in och fajtas, som sagt, så fort knät är någorlunda bättre då jävlar!

Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: