>

hem ljuva hem

sååå... är hemma hos mig med emelie. har jobbat på tallis ikväll och kvällen gick ovanligt fort. men imån blir det andra saker på g. för då ska jag & min älskling till gbg. ska bli sjukt kul men jag har faktiskt försökt hålla käften om det. men han avslöjade mig så klart... universeum först och sen liseberg! få se om man kanske hinner shoppa emellan... sånt hör ju till!

det som förvånade mig var att D sa att han vill åka den där trä bergochdal banan på liseberg. och jag ba: VAAAA???? har du inte åkt balder!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiii. det är ju ett måste!!!





hoppas hoppas hoppas vädret är super imån. då blir dagen ännu bättre! =)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: