>

taggar första träningsmatchen

nu sitter jag här hemma i vaggeryd igen... vi åkte hem från båstad igår så. om jag ska sammanfatta halva helgen så har det gått fort. vi va hos D lillasyster sent på fredagkvällen. där var redan många av hennes vänner taggade för fest. men vi började dricka och det va trevligt... sen hör det ju oftast till en utgång. men jag va inte på topp riktigt, blir ju så när man inte mår så bra. så jag stannade kvar med D hemma. men det gjorde inget... för hans pappa kom hem och snart så va det efterfest hehe. igår så slappade vi heeela dagen...

när jag och D kom hem så lagade vi wok som han kom på... sjukt gott!! kollade på en film med men jag somnade som vanligt hehe...

men nu idag så taggar jag för match. första träningsmatchen för i år. undra hur det kommer gå för mej hahaha?
jag känner mej taggad som f****n, men samtidigt oroar jag mig för min dåliga kondition. (jag kunde ju ha vart bättre på att va med på löpningarna). men jag får skylla mig själv! ska kämpa med vilja idag. sen ska jag skärpa mig och va med på nästan alla träningar =)


"superugly" ;)

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: