>

nu är det fredag

äntligen fredag, vilket innebär fredagsmyyyyyssss... men inte än. nu är jag hemma, ledig från jobbet. min enda lediga dag denna vecka. min baksida av lår känns bättre idag... igår var jag LIVRÄDD att jag skulle sträcka till låret för då hade det betytt bye bye fotboll i ett par månader. vilken tur att jag klev av planen i tid. det misstaget med att ha stannat kvar och sträckt mig ska jag fan aldrig göra om!

men nu idag måste jag hinna med saker som inte hinns med i veckan. typ städa :/ min kärlek kommer hem vid halv 2 så då måste jag försöka ha maten färdig. hade tänkt mig hemmagjorda köttbullar.. MUMS!

ikväll på fredagsmyset ska jag & D på bio. jag har bokat "shutter island". så hoppas hoppas att den är bra. leonardo va ju trots allt mitt allt när jag va typ 12 år hehe.. kommer aldrig att glömma när jag och min syster michelle satt och lipade när leo dog i titanic. det var hemskt!!




nu måste jag fortsätta med vardagssysslorna... ha en trevlig fredag!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: