>

jaaa du...

det känns att man har börjat jobba heltid nu... annars brukar jag va ledig nån gång eller några gånger mitt i veckorna. samma sak med tiderna, längre arbetsdagar. men ska inte klaga, det var ju detta jag ville. lönen är inte helt fel heller. äntligen jobbar jag heltid!

nu sitter jag här och tar det lugnt. D är besatt av ditt nya ps3 spel och jag funderar på vad jag ska laga för mat idag. lutar åt kyckling, ris, sallad... enkelt och smidigt!

helgen kommer att bli kul. D lillasyster fyller 21 idag och det ska firas. så vi åker ner till båstad imorgon och stannar förmodligen där hela helgen. beror ju på om vi har match på söndag. verkar så eftersom vi ska träna på zinken ikväll... fan men ändå inte.

äntligen så har vi betalat första delen av thailandresan. nu så ska man börja spara på riktigt. en sak som jag och D har bestämt är att vi ska ta ett dykarcertifikat? i thailand så vi kan dyka. helt underbart! tur att pojkvännen tycker om sånt med =)



redo för dykning i Mallis



Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: