>

äntligen vår

vilket härligt vårväder det är ute!! alla dessa dagar det har vart soligt har jag passat på att cykla överallt på jobbet. visst, det är halt på vissa håll med vädret är helt underbart!!

nu ikväll är jag ledig från fotbollen vilket innebär att det blir myspys med min kärlek ikväll... är så glad för hans skull för att han har börjat jobba igen. det märks på honom att han är mycket gladare för att han fått börja jobba igen. tänk att sitta hemma hela dagarna... rena rama döden typ.
D ringde till mig innan idag och sa att vi är bjudna på en resa till sthlm med hans jobb i april. de skulle ta med sig sina respektive. ska bli sååå skönt! stockholm =)

jaja... nu så måste jag röra på mig. ska laga en viktväktarmiddag nu som min kära kollega hittat åt mig. fast nej, jag bantar inte. det är bara för jag vill äta lite nyttigt nu hehe... hoppas min plutt kommer tycka om det =)
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: