>

Livet

Livet är konstigt... väldigt konstigt. Man vet aldrig vad som ska hända. När man trodde att det skulle bli på ett sätt så blir det något helt annat. Ingenting blir nånsin som man har tänkt sig och ibland så kan man undra om det inte det skulle bli bättre så? Skulle inte livet vara väldigt förutsägbart annars? Livet går upp och ner men nu önskar jag mest av allt att ljuset snart kommer att synas i mörkret...





jag kommer alltid ätt älska dig oavsett vad

Postad i: < allmänt > Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men gumman! Har det hänt igen? Varför sa du inget i Lördags för.. (Och varför frågade jag aldrig?)



Fäller en tår för dig (er)



Puss och tusen kramar..!

2010-06-22 @ 20:01:30
URL: http://psudotvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla eve... de e inte lätt att veta. jag ville inte säga nåt för jag hade inte lust att prata om det. vi kan ta de nån dag när vi ses istället? men idag mår jag bra... lite komplicerat nu med honom bara, svårt för båda två att släppa taget om varandra. pusssss!!

2010-07-20 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: