>

vaknade sent...igen

vaknade ännu en gång sent... för sent haha. jag börjar jobba kl 15 idag, så det blir nog inte mycket gjort innan dess. äsh skitsamma!

igår så var jag ledig heeela dagen igen. passade på att "pula" (plocka lite på vaggerydska) lite hemma i min lägenhet. planerade lite grann hur jag ska fortsätta inreda min lägenhet (som jag egentligen knappast är i). ska försöka få med mig D dit så lägenheten får användas lite.

på tal om inflyttningsfest... ja det måste ju bli av. jag vet att man brukar ha sådant så fort man flyttat in typ. men jag vill ju inte det, allt ska ju vara färdigt innan det får bli inflyttningsfest. men det ska bli av, jag lovar!!!  och fler fester därefter så klart ;)

just det, vaknade dessutom med världens träningsvärk. man är ju inte van att träna som sagt. och igår kväll hade vi fotbollsträning inomhus. liten "cupturnering" mellan tre lag. och inomhusfotboll är alltid kul =)

nähä nu är det dax för frukost...
Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: