>

sjukling

igår på jobbet sa jag till en kollega att jag är en sån person som aldrig bli sjuk... där fick jag! idag vaknade jag och var helt öm i hela kroppen, dötrött, huvudvärk, snor, halsont jaaa alltihop. varför???????????? jag hatar ju att va sjuk. men men... flyttstädet kunde jag tyvärr inte hoppa över idag. så jag tvingade mig själv att flyttstäda min gamla lägenhet på torsbo ändå. mina underbara föräldrar hjälpte till och vi blev klara på 2 timmar. sen dess har jag och min D legat hemma och vart sjuka båda två. tagit hand om varandra på bästa möjliga sätt.

imorgon hade jag helst av allt velat vara hemma och bli frisk. men har redan inplanerade planer. ska på nån sorts spelarutbildning med a-laget imorgon i scandic hotell. ska bli kul att varva träningarna med något teoretiskt.

men jag måste berätta att det bästa av allt är att jag har fått heltid på jobbet. helt underbart! fast det är fram till september månad, men antagligen får jag fortsätta med 100% efter det. det blir till att spara spara & spara, men till vad? det berättar jag en annan dag =)



så här pigg vill jag ju va

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: