>

party hos maria

jaa igår så misslyckades jag med att lägga ut kort när jag va färdig med allt. så då får jag börja om fast dagen efter... så här såg jag iaf ut innan festen ;) 





sen så cyklade jag iväg till maria. hennes lägehet var jättefin. så där förfestade jag, emma, sassa, sanna, maria, linda & pauline. vi lekte lite lekar, gamla hederliga sanning och konsekvens. vi lyckades knacka dörr hos grannarna, ringa pojkvänner och säga att man var k*t, förföra varandra m.m... mycket skratt! senare så rörde vi oss till martini. tog en öl och drog vidare till nästa fest hos jocke. trevligt folk och massa dansande. längtar redan till nästa fest med tjejerna.




Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: