>

ohh söndag

jaaa va skönt det är här hemma nu. har nästan avslutat min jobbhelg (fattas bara kvällen imån). slutade vid 3 idag och helgen har fått fort. jättefort!!!

mina tjejer är ute på kryssning just nu, antagligen på väg hemåt från riga. det var ju sååå längesen jag åkte på en sån partykryssning sist. ville oxå följa med i år men men... no money no funny =(
nästa gång så lovade jag att följa med!

jaja... idag efter jobbet så lagade jag köttfärslimpa, potatis, sås med mera... hur gott som helst. men så enkelt med. Ska dela med mej receptet...

- Sätt på ugnen på 175 grader.
- Blanda en påse "fransk löksoppa", 2 dl creme fraiche och ca 500 g blandfärs.
- Knåda ihop den ordentlig och forma blandningen till en limpa.
- Smörj en ugnsform med smör och lägg limpan där i.
- 40-50 minuter mitt i ugnen.


va surt... kroatien ligger under nu i handbolls-em finalen. ska kolla vidare nu... 5 minuter kvar!

Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: