>

mina ben är nästan döda

mina ben är döda... eller njae, nästan. har faktiskt vart med om värre träningar. till ex klevabacken. det är nog inget annat som slår dom intervallerna.
idag blev det i alla fall cirkelträning tillsammans med a-laget. sen efter det var det återigen tråkiga zinkenrundan igen. 3 varv utan att stanna. det låter lite men det var faktiskt jobbigt, mest på grund av snön och halkan.
men jag fixade det! längtar tills allt detta ger resultat sen till våren!




det blir ingen fotbollsträning imån pga snön, sååå vad ska man göra?? ska nog kanske besöka hälsoborgen. 2 månader sist jag tränade där och jag betalar fortfarande medlemsavgift :/

nähä... kvällen bjuder inte så mycket mer. D och hans bror sitter här helt fastklistrade framför tv:n och spelar tv-spel. jag sitter här och väntar på att paradise ska börja... om exakt 1 timma och 5 minuter. kan inte tiden gå lite fortare tack =)

Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: