>

julhelgen

äntligen är det över... all stress! i år hade inte jag nån julkänsla alls... vet inte vad det berodde på men nu är det i alla fall över. och mysigt var det!

först jobbade jag på tallis till 15. sen hem direkt och byta om. julmat hos mina päron och systrar. MUMS! och alla blev nöjda med sina julklappar. jag fick bland annat en percolatur (kaffekokare), en dammsugare, en brödrost, en fin tavla, en fin ljushållare och en svart "gucci" väska (turkarna sa att det var äkta iaf höhö).
efter några mystimmar åkte jag vidare till nästa ställe, till D morbror. nästan hela hans släkt var där och jag kom precis när tomten va där. där var det myspys med D och den som va snällast i år var ju alexiz. massvis med julklappar fick han. tiden gick jättefort sen va det hemdax för att sova. skulle jobba 7 på juldagen.

och juldagen... hade världens otur den dagen. fick nackspärr på jobbet. FY FAN va det gjorde ont. när jag kom hem från jobbet gjorde jag allt för att värken skulle lindras. smorde in med zon, massage, värmekudde, panodil, sprutade duschstrålen med varmt vatten och sist ett varmt bad. men jag är envis och jag bara skulle ut på krogen! även fast jag hade ont! och så blev det. jag och ronya (D:s syster) stack till sassa och så åkte vi in tillsammans till olearys. bjuder på lite bilder från kvällen...

 

 











Postad i: < party > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: