>

årets första träningsvärk

vaknade nyss... med träningsvärk!! igår så var jag ledig från jobbet... välbehövligt efter denna jobbhelg.

sen på kvällen stod träning på schemat. min första träning på väääldigt länge. jag skäms men men... nu är det igång igen. igår sprang vi den tråkiga zinkenrundan några gånger. konditionen va helt okej, det var inte det värsta igår. det värsta var den j**** kylan, 10 minus. den sista rundan vi sprang började det pipa i bröstet, har aldrig känt så i mitt liv. jag tror det beror på kylan. då gick jag några meter och sen gick det att springa igen som vanligt. hoppas det aldrig händer igen!

efter löpningen så hade vi brottning. det var riktigt kul faktiskt, jag kunde va med på alla övningar trots fingret.
och ikväll är det träning igen, fast fotboll inomhus...
Postad i: < fotboll > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: