>

dag 8 & 9

men nu så räcker det med dagar... det har gått mer än en vecka sen operationen så kommer jag att skriva lite som vanligt i bloggen samt nåt korsbandsinlägg då och då ;)

i alla fall... nu har jag äntligen hittat min kabel. imån så looovar jag att jag ska lägga ut kort. klockan är mycket och jag ska försöka sova. något som jag har haft svårt med pga värken i benet och runt knät. vaknar typ var tredje timma, även fast jag äter tabletter, isar knät, håller knät i högt läge med mera... så värker det ändå =(

igår så flyttade jag hem igen. till lägenheten och än så länge har allt gått utmärkt. igår hade jag filmmys med D och blåbärspajen var kvällens höjdpunkt. idag har jag vart med mina sötnosar emma & sassa. vi käkade en god middag i kinesresturangen i skillingaryd och sen glodde vi på film...

förresten... idag var jag ju hos sjukgymnasten anne. det gick kanon!!! är så lycklig för att nu får jag släppa kryckorna, inomhus iaf. och alla övningar gick hur bra som helst =)
Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: