>

dag 6 - pigg & nyårsplanering

idag var jag verkligen piggelin till skillnad mot igår. blev lite saker gjorda idag, bland annat så var jag en sväng på jobbet. känns väldigt konstigt att jag ska vara borta från jobbet i MINST 2 månader... jag är aldrig borta från jobbet, inte ens om jag är aptrött, ledsen, bakis eller halvsjuk. sen så tog jag en sväng på ica och handlade mat med papi. vi lagade spagetti & köttfärssås tillsammans sen, duktiga kockar är vi =)

sprutan idag var hemsk. på min uppdatering på facebook skrev jag:

"ikväll slog jag rekord, 55 minuter tog det att ta sprut-jäveln. jag hatar sprutor!!!"

nyårsplanering med sassa. lutar åt en middag in my place med några vänner. bästa av allt, vi slipper laga maten. det får männen göra. men nyårskyssen får jag hoppa över =(

här är lite bilder från förra årets firande...











Postad i: < vardag > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: