>

dag 3 - juuul

julafton idag. och har sovit hela natten, förutom alla sms jag halvvaknade av hela förmiddagen. knät var ganska svullet när jag vaknade. ganska jobbigt att få på sig tubgripen, men det gick. rehabövningarna gick på morgonen och sen efter frukosten gick jag & familjen sakta bort till mig storasyster och hennes familj på lite julfika...  

sen hem igen och julmat... var så sjukt hungrig!!! men tabletterna först... efter maten så mådde jag dåligt i huvudet och magen. tror det beror på tabletterna. har sänkt dosen till en tablett tradulan istället.

julklappsöppnng och powernap på det. julklapparna är jag så nöjd med... men mest glad är jag för mina föräldrars skull. vi 3 systrar bjöd dom på en nyårsweekend i stockholm. vilka leenden dom fick! så kul att glädja dom, så mycket som dom har ställt upp för oss. jag fick i alla fall pengar, trisslotter, vattenkokare, en pilatesboll, spa-saker, en jättefin fruktskål bland annat... är supernöjd!

nu ligger jag på soffan med ice-bandet på knät och ska strax ta sprutan... god fortsättning på julen. här i familjen aaby skippar vi tomte-gröten, eftersom det smakar skit. får bli godis och filmmys istället =)
Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: