>

dag 1 - operationsdagen

är uppe med tuppen nu. försöker få i mig frukost eftersom jag fick äta till senast 5.30. idag är det operationsdag iaf... hade jättesvårt för att somna ingår kväll. för det första så stank jag sjukhus pga den jävla special duschkrämen/schampoot jag fick duscha med. och det andra nervositeten... allt bara snurrade i huvudet om allt och inget.

kl 11.30 ska jag infinna mig på ryhov för en operation på främre korsbandet. jag har väntat i ca 9 månader på detta. känns märkligt eftersom jag aldrig opererats i mitt liv tidigare. det värsta som hänt mig är en fraktur på lillfingret för ett år sen. lika bra att göra operationen så man slipper oron om att knät ska vika sig, så man kan spela fotboll igen... och göra massa annat med.

önska mig lycka till!
försöker blogga när jag är vid liv...



Postad i: < korsbandsoperation > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: