>

vååår

tiden går ju sååå fort. idag är det vår ute, solen skiner fortfarande ute. och jag vet, jag vet jag vet det var alldeles för längesen jag skrev sist. nu är iaf mitt internet är igång igen, tog verkligen tag i detta eftersom inte internet på min laptop har fungerat sen februari typ. känns mycket bättre att blogga från min laptop än från min pojkväns dator. han som är supernyfiken på vad jag skriver... blir bara nervös och så blir det tomt i huvudet...

jaja... kommer inte ihåg allt jag gjort sen jag skrev sist. hmm.. har fått det lite mer iordning här hemma. jag & en jobbarkompis ska förmodligen till ullared till nästa löning. då ska jag shoppa loss. som till exempel mattor, tavlor, lampor, småprylar... sen sååå kan festen börja ;)

jag och min kärlek har också hunnit att fira 2 år ("pausen" räknas inte). alltså 2 hela år, det är helt sjukt. och fortfarande är jag som nyförälskad när jag är med min D. längtar tills vi åker iväg till thailand, kan inte tiden gå lite fortare?? =)

nu har det vart mycket positivt... så nu måste jag lätta hjärtat lite om mitt knä. faaaaaaaaaaannnnnn!!!!
så, känns bättre. fortsätter att rehabträna och vänta på det efterlängtade brevet hem med remissen till magnetröntgen. jag måste veta vad felet är för jag saknar fotbollen så jag dör. typ. men peppa peppa!!


mina två älsklingar ♥



Postad i: < allmänt > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: