>

ullared

idag har jag och min kollega viktoria besökt gekås i ullared. det blev en hel del shopping, men det nödvändigaste.. =)



hjärtan


ljusstakarna INTE LJUSEN INUTI



lampan (och en nästan sån till, fast till hallen)



denna enkla till sovrummet



ville ha en svart egentligen, denna var för vit men men...



en ny jobbjacka


nya jobbarskor från Scorette



dessa snyggingar köpte jag på Nilsson förra veckan. Älskar Converse!!


Sååå det var inte riktigt allt... blev saker hem med, och lite fler klädesplagg, kläder till maskeradfesterna, presenter till min älskling... Rolig dag idag, men nu blir det mindre kul... måste betala räkningarna!

Postad i: < bilder > Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: